Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 77828 opinii.

4.95
Poziom obsługi klienta
4.93
Szybkość realizacji zamówienia
4.96
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 21
3.00

Tadeusz

15 grudnia 2021 09:24

Po co to okienko
Komentarz DrTusz.pl
15 grudnia 2021 09:31
Cześć, te okienko jest po to, by napisać swoje uwagi lub pochwały do zamówienia. Pozdrawiam- DrTusz
3.25

Anita

13 grudnia 2021 10:03

We wtorek rano otrzymałam informację, że towar zostanie nadany tego samego dnia i będzie w środę. W czwartek zadzwoniłam - otrzymałam informację, że tonery nie zostały wysłane. Podobno któregoś brakowało- o czy nie zostałam poinformowana. Wg mnie po prostu zapomniano o moim zamówieniu i po mojej interwencji zostało wprowadzone do systemu - dopiero w czwartek otrzymałam maila z tą informacją. Ostatecznie przesyłka dotarła w piątek. Zamówienie zrobione w poniedziałek.
Komentarz DrTusz.pl
13 grudnia 2021 10:36
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Zamówienie zostało złożone w poniedziałek, a we wtorek otrzymaliśmy telefon od Pani z prośbą o anulowanie. Zamówienie ponownie zostało złożone 9.12 i wyszło tego samego dnia z magazynu, stąd dotarło dopiero w piątek. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Jakubowski

02 grudnia 2021 19:31

To już nie pierwsze moje złe doświadczenie z kurierem GLS. Zamówiłem paczkę dla rodziców, została nadana dość szybko i byłem pewien, że na drugie dzień zostanie dostarczona do adresatów. Jakie było moje zdziwienie gdy po kilku dniach otrzymałem email od GLS, że kurier kilka razy próbował dostarczyć paczkę ale bezskutecznie. Nie jestem pewien czy rodzice byli w tym czasie w domu ale jestem pewien, że nikt nie dzwonił na podany numer. Skutek ten sam co zawsze, trzeba odebrać paczkę z centrali osobiście. Będę omijał sprzedawców korzystających z GLS, także i Państwa. Podrawiam
Komentarz DrTusz.pl
03 grudnia 2021 08:05
Cześć, paczka została prawidłowo przekazana kurierowi. Zgłoszę to do GLS, przy następnych zamówieniach spróbuj wybrać inną formę dostawy. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Ryszard

29 listopada 2021 15:45

Sklep ok ale nawalił dostawca przesyłki.
2.25

Ewa

21 listopada 2021 15:53

Czekałam na drukarkę 5 dni, pomimo że wysłałam 2 emaile że bardzo jej potrzebuję. Drukarka przyjechała wilgotna i w trakcie uruchomienia leciała z niej para. Musiałam ją wyłączyć oraz wytrzeć do sucha.Poczekałam kilka godzin zanim ponownie ją uruchomiłam.
Komentarz DrTusz.pl
22 listopada 2021 08:28
Dzień dobry zweryfikowałem zamówienie. Produkt został zamówiony 10 listopada, kolejny dzień nie był dniem roboczym, więc paczka wyszła dopiero 12 listopada, czyli w piątek. W weekendy kurierzy nie pracują, stąd dostawa drukarki dopiero w poniedziałek. A z kurierem to już sobie porozmawiam, co do warunków dostawy produktu. Dzięki za informację. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Kamil Grabowski

12 listopada 2021 10:42

Tusze się rozlały w torebkach. Tragedia.
Komentarz DrTusz.pl
12 listopada 2021 11:33
Dzień dobry, w takiej sytuacji należy napisać maila na sklep@drtusz.pl, w celu złożenia reklamacji. Obsługa zajmie się tym i wymieni produkt, lub zwróci pieniądze. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Jg

28 października 2021 19:15

Tusz który był zamiennikiem nie dział kopiarka go nie rozpoznaje 60zł w błoto
Komentarz DrTusz.pl
29 października 2021 07:50
Dzień dobry, w takich sytuacjach należy odezwać się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Jeśli zamiennik nie działa z mojej winy, to wymieniamy produkt, lub zwracamy pieniądze. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Marek

19 października 2021 09:17

Ponownie jakość zamiennika do drukarki samsung nie do przyjęcia. Dlatego będę reklamował.
Komentarz DrTusz.pl
19 października 2021 13:32
Dzień dobry, oczywiście w przypadku jakichkolwiek niedogodności należy złożyć reklamację. Wystarczy napisać maila na sklep@drtusz.pl, a obsługa sklepu zajmie się sprawą. :)
2.75

Krzyszot

29 września 2021 17:04

Wysyłka wcale nie odbywa się w 24h jak to jest podane na stronie produktu. Niestety spowodowało to spory problem z pilnym wydrukiem
Komentarz DrTusz.pl
30 września 2021 08:32
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Zostało ono złożone we czwartek przed godziną 17.00. Produkty, które Pan Zamówił wymagały dostawy z hurtowni, w związku z tym, że zamówienie zostało złożone w późnych godzinach, realizacja mogła być dokonana dopiero następnego dnia. Wypadło to w piątek, a dostawa mogła być zrealizowana dopiero w poniedziałek ze względu na weekend. Sklep wywiązał się z umowy, ponieważ zamówienie zostało wysłane w ciągu 24h roboczych. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Iza

22 września 2021 23:53

Tonery nie pasują do drukarki, mimo, że przed zakupem dopytywalam o zgodność z oryginalnymi. Zobaczymy po wymianie na inne...
Komentarz DrTusz.pl
23 września 2021 09:59
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie, obsługa sklepu już się z Panią skontaktowała, w celu ustalenia formy zwrotu. Za wszelkie niedogodności przepraszam. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Mirek

02 września 2021 21:29

Zmiana paczkomatu na zbyt odległy
Komentarz DrTusz.pl
06 września 2021 09:10
Cześć, dziękuję za opinię, zmiana paczkomatów nie jest zależna ode mnie. W przypadku, kiedy wybrany przez Ciebie punkt jest przepełniony, kurier wybiera najbliższy wolny paczkomat. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Ewa

16 sierpnia 2021 22:00

Zamówiony towar ok, ale szybkość przesyłki bardzo długa, niby towar miał być wysłany w przeciągu 24h a faktycznie dotarł po 3 dniach od zamówienia. Może trzeba zmienić opisy przy produktach (wysyłka w 24h) żeby nie wprowadzać klientów w błąd.
Komentarz DrTusz.pl
17 sierpnia 2021 09:08
Dzień dobry Pani Ewo, zamówienie złożyła Pani o godzinie 17:31, gdy sklep już nie pracuje. Następnego dnia towar sprowadzaliśmy z hurtowni i 12:08 o godzinie 10:50 wysłaliśmy Pani paczkę. Proszę pamiętać, że wysyłka w 24h to nie to samo, co dostawa w 24h, bo od nas paczka trafia jeszcze do kuriera :) Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że spotkamy się przy okazji kolejnych zakupów.
3.00

Małgorzata

09 sierpnia 2021 20:45

Kupuje orginalne tusze w tym sklepie po raz kolejny, niestety, ceny sa duuuuzo drozsze jak u konkurencji. Nie sprawdzalam ostatnio przed zakupem i okazało się ze bardzo przepłacam!. Zadnych rabatów czy zniżek dla stałych klientów. Jestem bardzo zawiedziona zakupem.
Komentarz DrTusz.pl
10 sierpnia 2021 08:17
Dzień dobry, dziękuję za opinię. Sprawdziłem zamówienie, został naliczony rabat ilościowy, do tego mam zawsze darmową dostawę. A ceny oryginałów są zależne od producentów i aktualnych cen w hurtowniach. Niestety oryginalne tusze są drogie. Tania drukarka= droga eksploatacja. Pozdrawiam- DrTusz
2.00

Zbigniew Radwan

09 sierpnia 2021 10:13

Zamówiłem wkłady atramentowe do drukarki - otrzymałem ,,śmieci" . Natychmiast po otwarciu przesyłki i stwierdzeniu , że przysłany mi towar nie nadaje się do użytku , zadzwoniłem do sprzedawcy . Sposób w jaki zostałem potraktowany nie pozostawia mi żadnych złudzeń . Zakupy w necie robię od prawie dwudziestu lat , nigdy wcześniej nie trafiłem na takich sprzedawców .
Komentarz DrTusz.pl
09 sierpnia 2021 11:22
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Nie otrzymaliśmy wiadomości odnośnie reklamacji bądź zwrotów. W celu wyjaśnienia sytuacji najlepiej napisać maila na sklep@drtusz.pl, a obsługa sklepu zawsze służy pomocą przy ewentualnych zwrotach lub reklamacjach. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Bez podpisu

20 lipca 2021 09:19

Brak znajomości podstawowych zasad zawieranych transakcji i wynikających z tego zwrotów z winy sprzedawcy
Komentarz DrTusz.pl
20 lipca 2021 09:52
Dzień dobry, zweryfikowałem Pana korespondencję z obsługą sklepu i wszystko było przeprowadzone zgodnie z regulaminem naszego sklepu i ogólnymi warunkami sprzedaży. Obsługa proponowała gotowe rozwiązania, ewentualny zwrot. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Konrad K.

19 lipca 2021 23:02

Kupując oryginalny toner oczekuję aby opakowanie było nienaruszone i nie porozrywane z widocznymi śladami otwierania, ponieważ nie mam wtedy pewności co do źródła pochodzenia przedmiotu. Nie znajduje wytłumaczenia dla takiej praktyki.
Komentarz DrTusz.pl
20 lipca 2021 08:03
Cześć, ja już sobie porozmawiam z kurierem. Mam nadzieję, że to więcej się nie powtórzy. Pozdrawiam- DrTusz
2.00

Zbigniew

19 lipca 2021 10:17

Błąd w zamówieniu
Komentarz DrTusz.pl
19 lipca 2021 10:19
Cześć, dzięki za opinię, daj znać co konkretnie się stało, a postaram się to wyjaśnić. Błędy zdarzają się każdemu, będę wdzięczny za więcej informacji. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Janina

09 czerwca 2021 14:33

Tusze niestety nie pasują do mojej drukarki . Ja jestem trochę leciwa i niestety nie potrafię u Was dokonywać zakupów .
Komentarz DrTusz.pl
09 czerwca 2021 15:08
Dzień dobry, jeśli tusze nie zostały naruszone, może je Pani zwrócić. Obsługa sklepu odezwie się do Pani w tej sprawie! Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Bart EM

08 czerwca 2021 15:10

Częsciowy brak towaru mimo potwierdzenia telefonicznego (potwierdzał pracownik) oraz mailowego (automat), że towar jest. Zadzwoniono do mnie w następny dzien roboczy i w niezbyt profesjonalny sposób załatwiono sprawę. Można było to zrobić lepiej. Zwrot przebiegł sprawnie, pieniadze sprawnie oddano na konto, bez zbednych formalności. Generalnie niby ok, ale jest to kolejny sprzedawca bazujący nie na swoim magazynie, prawdopodobnie dropshipping stąd braki towaru mimo dostępnosci na stronie.
Komentarz DrTusz.pl
08 czerwca 2021 15:15
Cześć, niestety nie wszystkie produkty mam od ręki, w magazynie sklepu mam te produkty, które najlepiej się sprzedają. Niektóre są ściągane z hurtowni, zazwyczaj te, które mają mniejsze zainteresowanie, o czym informuję przy każdym produkcie, że czas dostawy zbiorników wynosi 48h. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Eliza

07 czerwca 2021 08:24

Obsługa średnio zaangażowana podczas rozmowy tel
Komentarz DrTusz.pl
07 czerwca 2021 09:22
Cześć, ja już sobie porozmawiam z obsługą, następnym razem będzie lepiej. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z produktów. Pozdrawiam- DrTusz
z 21

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.