Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 77839 opinii.

4.95
Poziom obsługi klienta
4.93
Szybkość realizacji zamówienia
4.96
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 21
3.25

Anna

22 września 2022 16:35

Kupiłam dwa tusze w zestawie czarny i kolorowy 305 xl do drukarki HP Envy 6000e, kolorowy jest ok, czarny nie chce się zainstalować, nie można go skorelować z pracą drukarki. Drukarka po zainstalowaniu nowego pojemnika z czarnym tuszem wariuje i nie chce drukować i sygnalizuje konieczność zmiany pojemników. Dopiero jak włożą poprzedni pusty pojemnik z czarnym tuszem wówczas drukuje, ale tylko w kolorze.
Komentarz DrTusz.pl
23 września 2022 07:42
Dzień dobry, proszę zgłosić reklamację. Wystarczy napisać maila na sklep@drtusz.pl, a obsługa zajmie się problemem. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Sławomir Krasicki

01 września 2022 08:05

1. zabrakło jednej pozycji z zamówienia ORY HP 117A 2. Od czwartku rano do wtorku po południu to za długo
Komentarz DrTusz.pl
01 września 2022 08:15
Przepraszamy najmocniej za pomyłkę! To nie zdarza się u nas często i obiecujemy, że kolejne zamówienie przebiegnie już bez komplikacji. Do zobaczenia!
3.50

Bunia

31 sierpnia 2022 12:21

Wszystko bardzo fajnie, ale sposób pakowania nastręczający problemów przy próbie dostania sie do paczki:/
Komentarz DrTusz.pl
31 sierpnia 2022 13:46
Widocznie moi koledzy z magazynu przesadzili z zabezpieczaniem Twoich 2 tonerów. Dzięki za uwagę! Weźmiemy ją sobie do serca.
2.50

Andrzej Mikita

24 sierpnia 2022 20:13

Zamówienie złożone we czwartek zrealizowane we wtorek, każdy sklep z Allegro zrobiłby to do maksymalnie poniedziałku, a nie odległy o 1.5 km od zamawiającego. Produkty medyczne z Niemiec szły krócej.
Komentarz DrTusz.pl
25 sierpnia 2022 08:33
Cześć, nastąpiły problemy, które były od nas niezależne. Problemy leżały po stronie przewoźnika, stąd też zmiana na innego kuriera i wydłużony czas dostawy. Czasami takie problemy się zdarzają, ale obiecuję, że następnym razem będzie lepiej. Pozdrawiam- DrTusz
2.75

Teresa Wyrchowy

03 sierpnia 2022 13:19

Czekam na fakturę
Komentarz DrTusz.pl
03 sierpnia 2022 13:20
Dzień dobry, faktura jest do pobrania w panelu klienta na stronie drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Wojciech Winiecki

26 lipca 2022 17:52

Zamówilem tusze zamienniki 101 CMYK do Epson (C13T03V64A) (komplet) do drukarki EPSON L6170. Otrzymałem tusz BK numer 101 i trzy tusze: Cyan, Yellow i Magenta o numerach 103. Tusze o numerach 103 są do innych drukarek. Zauważyłem to dopiero po napełnieniu pojemników na tusz w drukarce. Mam nadzieję, że głowica drukująca nie ulegnie uszkodzeniu, a firma DrTusz dołoży więcej starań do kontroli tego, co wysyła.
Komentarz DrTusz.pl
27 lipca 2022 08:19
Cześć, nie martw się o drukarkę! Komplet zamienników 101 składa się z czarnego tuszu 101 i kolorowych 103. Głowica nie ulegnie uszkodzeniu. Pozdrawiam- DrTusz
2.75

Jaco

21 lipca 2022 18:59

Wklad nie dziala zepsul mi drukarke
Komentarz DrTusz.pl
22 lipca 2022 08:28
Dzień dobry, zawsze daję gwarancję na moje produkty, dlatego w tym przypadku, proszę odezwać się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Krzysztof

30 czerwca 2022 21:00

Normalna obsługa
Komentarz DrTusz.pl
01 lipca 2022 08:09
Dzięki za opinię, mam nadzieję, że następnym razem dostanę wyższą ocenę. Pozdrawiam- DrTusz
2.75

Ewa

21 czerwca 2022 15:30

Zamówiłam orginalne tonery do drukarki po wpisaniu kodu rabatowego w moim koszy znalazły się zamienniki.
Komentarz DrTusz.pl
22 czerwca 2022 08:35
Cześć, takiej magii w swoim sklepie nie mam. Zweryfikowałem zamówienie, zostało ono zmienione przez Panią na poziomie koszyka, z oryginałów na zamienniki. Poza tym kod rabatowy działa jedynie na zamienniki. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Klient

21 czerwca 2022 08:37

Wprowadzanie w błąd stanem dostępności. Na stronie dostępne, a faktycznie nie.
Komentarz DrTusz.pl
21 czerwca 2022 08:40
Dzień dobry, zamówiony przez Pana produkt jest dostępny i został do Pana wysłany. W związku z długim weekendem mieliśmy opóźnienia w dostawie, stąd też dłuższy czas. realizacji. Pozdrawiam- DrTusz
2.50

Weronika

20 czerwca 2022 13:28

Jestem rozczarowana ,ponieważ kilkakrotnie zachęcaliście w e-mailu kupno tuszu a w efekcie musiałam zapłacić drożej. Do sprawdzenia.
Komentarz DrTusz.pl
20 czerwca 2022 13:48
Dzień dobry, w przypadku oryginalnych zbiorników nie mam promocji. Rabaty obowiązują na zamienniki tuszów i tonerów. Pozdrawiam- DrTusz
3.00

Darek

13 czerwca 2022 12:48

Przysłane tusze (do drukarki Brother) okazały się b. słabej jakości (jakby zawierały przeterminowany proszek). Trzeba je wyciągać i potrząsać a potem znowu wkładać do skrzynki aby nadawały się do druku. Po kilkudziesięciu kartach wychodzą blade kopie!
Komentarz DrTusz.pl
13 czerwca 2022 12:56
Dzień dobry, w takiej sytuacji należy złożyć reklamację. Gdy towar okaże się wadliwy zostanie wymieniony. Proszę napisać maila na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Michał

08 czerwca 2022 20:46

Oferowany tusz nie działał w drukarce, pomimo tego, że drukarka była na liście docelowych drukarek HP.
Komentarz DrTusz.pl
09 czerwca 2022 08:23
Dzień dobry, w przypadku jakichkolwiek niedogodności należy wysłać maila z reklamacją na sklep@drtusz.pl. Obsługa sprawdzi usterki. Pozdrawiam- DrTusz
3.25

CMS

07 czerwca 2022 14:12

Brak
Komentarz DrTusz.pl
07 czerwca 2022 14:18
Cześć, mam nadzieję, że opinia o treści "brak" nie oznacza, że przesyłka nie dotarła. Jeśli jest coś nie tak, wyślij maila na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
3.25

Elżbieta

06 czerwca 2022 14:45

Tonery będą dopiero zainstalowane na ocenę ich jakośći poczekajmy
2.50

Tomasz

03 czerwca 2022 09:41

Na pojemniku z tuszem widać ślady używania, na etykiecie jest 2015 rok, jest to tusz najpewniej po regeneracji, a drukarka nie chce drukować.
Komentarz DrTusz.pl
03 czerwca 2022 09:53
Dzień dobry, kontaktował się Pan z obsługą klienta, czekamy na wiadomość odnośnie reklamacji i szczegółów odbioru zbiornika. Pozdrawiam- DrTusz
2.00

KW

02 czerwca 2022 22:31

Kupowałem komplet tuszy . W paczce podobno przepakowywanej do kartonu zbiorczego jak mnie poinformowała Pani gdzie nie ma możliwości zauważenia uszkodzenia tuszu kolor żółty miał uszkodzone mocowanie wałka przez co większość tuszu wyleciała do opakowania. Oczywiście Pani na infolinii twierdzi że transport no ok sam bym tak powiedział gdyby nie fakt że uszkodzonego elementu w kartonie nie znalazłem a więc specjalnie paczka w ten sposób spakowana i wysłana do klienta. Zaznaczam ze nie pierwszy raz kupowałem w tym sklepie i byłem zadowolony jednak honorowo przynajmniej ktoś powinien rozpocząć konwersacje na ten temat . Ogólnie towar dobry ale obsługa fatalna i bez honoru.
Komentarz DrTusz.pl
03 czerwca 2022 08:24
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Rozmawiał Pan z obsługą, został poinformowany o możliwości złożenia reklamacji i odesłania pojemnika. Reklamacja może być uznana na podstawie odesłanych zbiorników. Procedura zwrotu i wymiany została przedstawiona poprawnie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam- DrTusz
3.50

Oo

30 maja 2022 13:36

Ok
3.25

DANUTA

10 maja 2022 19:44

Wyjatkowo długi czas dostawy w momencie gdy toner był bardzo potrzebny, Pierwszy raz taka sytuacja , ale bardzo stresująco. Musielismy dokonać szybkiego zakupu z innego źódła , ponieważ 8 dni od zamówienia do dostawy, to nie do zaakceptowania.
Komentarz DrTusz.pl
11 maja 2022 08:20
Towar został zamówiony 2 maja, 3.05 jest dniem ustawowo wolnym, więc paczka została wysłana dopiero 4.05. Ze względu na dni wolne, dostawa towaru przesunęła się. Niestety nie miałem na to wpływu. Pozdrawiam- DrTusz
3.25

Krzysztof

04 maja 2022 22:52

Złe tusze nie pracują z drukarka z usa
Komentarz DrTusz.pl
05 maja 2022 08:15
Cześć, niestety drukarki mają swoją regionalizację. Drukarki z USA nie będą pracować na tuszach z Polski. Jedyne wyjście to odezwać się do producenta drukarki z prośbą o zmianę regionalizacji. Pozdrawiam- DrTusz
z 21

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.