DoktorTusz - www.DrTusz.pl
Logowanie | Rejestracja 

Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 74326 opinii.

4.96
Poziom obsługi klienta
4.94
Szybkość realizacji zamówienia
4.95
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 3
1.75

Marta

22 października 2020 20:02

Za wysoka cena dla stałego klienta!!!!
Komentarz DrTusz.pl
23 października 2020 08:33
Cześć, polecam zapisać się do newslettera, aby być informowanym o rabatach i promocjach. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

SOLUMEN

28 września 2020 14:35

Nieprofesjonalna obsługa. Wszystkim będę odradzać zakupy w tym sklepie.
Komentarz DrTusz.pl
28 września 2020 15:20
Dzień dobry, wysłaliśmy towar zgodny z Pani zamówieniem. Niestety po otwarciu i odbezpieczeniu produktu nie ma możliwości zwrotu. Obsługa udzieliła Pani wyczerpujących informacji odnośnie warunków zwrotu towaru. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

MARIAN

14 lipca 2020 15:38

Do chwili obecnej t.j 14 lipca godz. 15.38 nie otrzymałem przesyłki, która miała dotrzeć wczoraj
Komentarz DrTusz.pl
14 lipca 2020 15:44
Cześć, paczka wyszła z magazynu i trafiła w ręce kuriera tego samego dnia, w którym zamawiałeś. Niestety trafiłeś na weekend, w tym czasie firmy przewozowe nie pracują. Paczka powinna niebawem do Ciebie trafić. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Czarownica z Mgły

21 kwietnia 2020 22:10

Dwukrotnie został wysłany zły tusz, który nie pasował do drukurki.
Komentarz DrTusz.pl
22 kwietnia 2020 10:10
Przepraszamy najmocniej. Takie sytuacje nie zdarzają się u nas często. Obiecujemy, że kolejne zakupy będą bezproblemowe!
1.00

kostucha

03 kwietnia 2020 11:44

Zakupy oceniam dobrze, ale zakupiony tusz wylał się/eksplodował w mojej drukarce, co zdarzyło się pierwszy raz
Komentarz DrTusz.pl
06 kwietnia 2020 11:44
W naszej historii również jest to pierwszy raz! Przepraszamy najmocniej! Odzywamy się błyskawicznie, w celu wyjaśnienia całej sytuacji i ratowania drukarki.
1.25

Andrzej S.

07 lutego 2019 11:47

Zamówienie nr 157965 - To karygodne - Firma wysłała mi zepsuty ubrudzony atramentem kolorowy tusz, który nie działa - dodatkowo nie odbierają telefonu nie oddzwaniają i nie odpisują na mail'e. Całe szczęście mam wielu Follower'sów na Instagramie i Fb i zrobię wszystko by kolejni klienci nie dali się oszukać !
Komentarz DrTusz.pl
08 lutego 2019 08:10
Dzień dobry, prawdopodobnie tusz uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Skontaktowaliśmy się, w celu wyjaśnienia sytuacji.
1.50

Niezadowolony

22 września 2018 11:46

Przesyłka przyszła otwarta, kurier zostawił ją na portierni w szkole, w środku znajdował się tusz, który nie był w oryginalnym opakowaniu, był otwarty.. Gdy umieściłam zakupiony tusz w drukarce, nie da się nic wydrukować. Jest do wyrzucenia. Musiałam zamówić kolejny tusz tym razem już w innym sklepie.
Komentarz DrTusz.pl
24 września 2018 09:46
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Kurier zostawił paczkę pod podanym przez Panią adresem. Następnym razem proszę nas natychmiast poinformować o tym, że produkt jest uszkodzony. Reklamacje rozpatrujemy bezzwłocznie!
1.75

lola

13 czerwca 2017 16:46

jestem zawiedziona ostatnim zamówieniem.Prosiłam panią która przyjmowała zamówienie aby bardzo szybko wysłała mi toner ponieważ zmieniłam drukarkę i szybko skończył się toner a dość sporo wypisuję faktur zamówienie składałam rano w czwartek więc spokojnie następnego dnia powinnam mieć a dostałam piątego dnia
Komentarz DrTusz.pl
14 czerwca 2017 10:10
Dzień dobry, przepraszamy za długi czas oczekiwania. Gwarantujemy, że była to jednorazowa sytuacja spowodowana brakiem towaru na magazynie. Obiecujemy, że to się więcej nie powtórzy!
1.75

Tetiana

16 listopada 2016 21:31

Musiałam się prosić o zwrot pieniędzy przy zwrocie produktu 3 razy. Nie polecam nikomu tego sklepu.
Komentarz DrTusz.pl
17 listopada 2016 09:43
Przepraszamy za utrudnienia. Gwarantujemy, że była to jednorazowa sytuacja i więcej się nie powtórzy.
1.75

mario

10 września 2016 13:37

otrzymałam zamienniki zamiast oryginałów, przesyłka miała być w piątek i była, ale z niewłaściwym towarem, dopiero we wtorek przyszło to, co zamawiałam i za co zapłaciłam .... tym razem opinia nienajlepsza niestety ....
Komentarz DrTusz.pl
12 września 2016 08:44
Przepraszamy za tę pomyłkę i obiecujemy, że więcej się nie powtórzy. Mamy nadzieję, że dasz nam jeszcze jedną szansę.
1.50

Krzysztof

06 października 2015 15:46

Obsługa bardzo ordynarna i chamska- rzucanie słuchawką w czasie rozmowy!!!!!!!!!!!!!! Towar niezgodny z czasem realizacji, totalna porażka. Już więcej tam nie kupię z w/w względów!!!!
Komentarz DrTusz.pl
07 października 2015 08:31
Krzysztofie, dziękujemy za ocenę. Przeanalizowaliśmy całą sytuację i pracujemy nad podniesieniem jakości obsługi klienta. Mamy nadzieję, że jeszcze do nas wrócisz i ponownie nas ocenisz.
1.50

Iwan

30 maja 2012 16:10

Moze mialem pecha, ale dostalem zamiennik z wysypujacym sie tonerem, zarysowanym będnem światłoczułym i dziwnie działajaca klapke oslaniajaca, a do tego podczas dzialania toner mi sie do drukarki wsypal, co jest dla mnie wielkim zaskoczeniem, ze to jest w ogole mozliwe. Jestem bardzo rozczarowany tym sklepem. Dodatkowo informacje sa dostepne na stronie bardzo skapa i w sumie nie wiadomo co sie dzieje z towarem. Raczej odradzam, ale moze wy bedziecie mieli wiecej szczescia. Pozdrawiam
Komentarz DrTusz.pl
31 maja 2012 10:16
Zapewniamy, że była to jednorazowa sytuacja. Prawdopodobnie towar uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zapraszamy do składania reklamacji na sklep@drtusz.pl. Rozpatrzymy błyskawicznie!
1.50

Remik

30 maja 2012 15:37

Zakupiłem w tym sklepie w sierpniu komplet kolorowych tonerów do drukarki HP.Realizacja zamówienia OK, ale co się okazało - 2 z tonerów nie były poprawnie rozpoznawane przez drukarkę. zatem , wróciły tonery "teraz wszystko jest oki" - niestety bez zmian. , wróciły tonery - z proszkiem na zewnątrz - "to Pan odeśle". powtórka. PO WYMIANIE KILKUNASTU MAILI I STRASZENIEM RZECZNIKIEM KONSUMENTÓW "ŁASKAWY" ZWROT PIENIĘDZY BEZ KOSZTÓW WIELOKROTNYCH WYSYŁEK... UPOMINAM SIĘ DALEJ - narazie od blisko miesiąca brak kontaktu...Kto lubi wrażenia - polecam tam zakupy:) żenada...
Komentarz DrTusz.pl
31 maja 2012 10:33
Przepraszamy najmocniej za zaistniałą sytuację. Przyjrzymy się jej ponownie i skontaktujemy się w celu wyjaśnienia.
z 3

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.