DoktorTusz - www.DrTusz.pl
Logowanie | Rejestracja 

Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 74278 opinii.

4.96
Poziom obsługi klienta
4.94
Szybkość realizacji zamówienia
4.95
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 3
1.00

Paulina

21 stycznia 2023 06:38

Tusz nieoryginalny. Brak czerwonego koloru.
Komentarz DrTusz.pl
23 stycznia 2023 08:21
Dzień dobry, zamówiła Pani komplet oryginałów, jeśli z zamówieniem jest coś nie tak proszę odezwać się do obsługi sklepu, wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl a ktoś z obsługi ustali szczegóły reklamacji. Pozdrawiam- DrTusz
1.25

Piotr

08 grudnia 2022 08:03

Nie mogę dać dobrej oceby gdyż nie otrzymałem do dnia dzisiejszego przesyłki która miała być dostarczona max do 06.12 Brak informacji co się dzieje z przesyłką, brak kontaktu. Oczywiście jak każdy sprzedawca winą sklep obarczy kuriera lecz to nie mój problem tylko sklepu aby dopilnować dostawy i wyciągnąć konsekwencje od firmy kurierskiej.
Komentarz DrTusz.pl
08 grudnia 2022 09:02
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie wg danych z GLS zostało ono dostarczone w dniu 6.12 o godzinie 16.46. Weryfikujemy to i wyjaśniamy sprawę z firmą kurierską. Ktoś z naszej obsługi skontaktuje się z Panem, aby dowiedzieć się więcej i wyjaśnić sprawę. Bardzo przepraszam za niedogodności. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Am

14 października 2022 11:49

Dwa uszkodzone tusze !
Komentarz DrTusz.pl
14 października 2022 12:34
Cześć, dziękuję za informację. Obsługa sklepu skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów zwrotu. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

PS

13 października 2022 16:00

Po zainstalowaniu czarnego tuszu wyskakuje komunikat - tusz podrobiony lub napełniony ponownie. Drukarka nie drukuje
Komentarz DrTusz.pl
14 października 2022 11:26
Cześć, w takiej sytuacji koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Jak tylko trafi do nas reklamacja, obsługa zajmie się sprawą i sprawdzi co jest nie tak z pojemnikiem. Pozdrawiam- DrTusz
1.75

Kondrat

27 lipca 2022 21:58

Zamowiłam cztery tusze, wszystkie puste, informacja z iphona; tusze uzywane.
Komentarz DrTusz.pl
28 lipca 2022 08:08
Cześć, jest to niemożliwe. Koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na adres sklep@drtusz.pl. Obsługa sprawdzi zbiorniki. Pozdrawiam- DrTusz
1.50

Elżbieta

01 lipca 2022 14:15

Nie polecam
Komentarz DrTusz.pl
01 lipca 2022 14:25
Dzień dobry, wysłaliśmy produkty, które zostały przez Panią zamówione, okazało się, że chciała Pani inne pojemniki, dlatego zaproponowaliśmy zwrot i wymianę. Zwrot przyszedł do nas w tragicznym stanie. Wszelkie próby dogadania się były dla Pani niezadowalające. Zawsze staram się działać na korzyść klienta, Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Maciej d

21 czerwca 2022 16:29

Zamienniki kiepskie przy wydruku rozmazane wersy kiepska jakość wydruku
Komentarz DrTusz.pl
22 czerwca 2022 08:42
Cześć, w pierwszej kolejności wykonaj czyszczenie głowicy. Być może drukarka zbyt długo stała nieeksploatowana i teraz jest problem z jakością wydruku. Pozdrawiam- DrTusz
1.50

Anonim

07 czerwca 2022 19:53

Nie polecam
Komentarz DrTusz.pl
08 czerwca 2022 09:08
Cześć, daj znać skąd taka opinia? Abym mógł się poprawić muszę wiedzieć, co było nie tak. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Ela

15 maja 2022 08:28

Oba tonery przyszły popsute i nie nadają się do użytku... niestety ... zdjęcia przesłałam na maila...: (
Komentarz DrTusz.pl
16 maja 2022 12:13
Dzień dobry, w przypadku wad zbiorników należy zgłosić reklamację. Zawsze podchodzimy do klienta, w taki sposób aby był zadowolony z naszych usług. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Ewa

12 kwietnia 2022 09:23

4 dniowe opóźnienie
Komentarz DrTusz.pl
12 kwietnia 2022 09:51
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Wyszło ono z naszego magazynu w ciągu 24h. Ze strony sklepu wszelkie procedury zostały wykonane prawidłowo. Opóźnienia leżały po stronie kuriera, co już wyjaśniam. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Paweł

23 lutego 2022 19:25

Do dziś nie dostałem zamówienia
Komentarz DrTusz.pl
24 lutego 2022 08:25
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie. Nasza obsługa kontaktowała się z Panem telefonicznie i mailowo. Niestety nastąpił prawdopodobnie błąd w podanym przez Pana adresie i jest problem z dostarczeniem przesyłki. Proszę o kontakt. Pozdrawiam- DrTusz
1.50

MIECZYSŁAW JEDOŃ

21 lutego 2022 19:04

BRAK KOLORU.
Komentarz DrTusz.pl
22 lutego 2022 08:08
Dzień dobry, jeśli Pana zamówienie było niekompletne, to proszę zgłosić reklamację. Wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl, a obsługa dośle produkt. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Wiesław Czyrka

21 stycznia 2022 19:44

Towar nie dojechał mimo informacji, że jest na stanie. Niby miał wyjechać dzisiaj ale nie widzę by przesyłka wyszła. Pracownik firmy pokrętnie tłumaczył, że niby przyjechał uszkodzony.
Komentarz DrTusz.pl
24 stycznia 2022 09:41
Cześć, bardzo przepraszam za opóźnienie. Zdarza się nawet najlepszym. Niestety z hurtowni przyszedł uszkodzony toner, ale już dzisiaj wyruszy do Ciebie nowy i sprawny toner. Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam- DrTusz
1.00

Marian

05 stycznia 2022 13:45

Nieprofesjonalna obsługa, brak towarów zamieszczonych na stronie w internecie . Nie polecam.
Komentarz DrTusz.pl
05 stycznia 2022 15:48
Dzień dobry Panie Marianie, sprawdziliśmy i Pana zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z naszą obietnicą czyli w 24h robocze. Niestety 31.12 w Sylwestra kurierzy nie odbierali żadnych paczek, dlatego toner został od nas odebrany dopiero w poniedziałek. Przykro nam, że trafił Pan na tak niefortunny w e-commerce okres. A jeśli chodzi o obsługę klienta - proszę sprawdzić folder SPAM, bo wysłaliśmy już kilka maili z fakturą o którą Pan prosił. Mamy nadzieję, że mimo wszystko da nam Pan jeszcze jedną szansę. Pozdrawiamy
1.00

Ja

14 kwietnia 2021 14:24

Dlugi czas oczekiwania na zamówienie
Komentarz DrTusz.pl
14 kwietnia 2021 14:28
Dzień dobry, zamówienia złożone w piątek po południu wysyłam dopiero w poniedziałek. W weekendy nie pracuję, tak samo, jak kurierzy. Zamówienie wyszło w poniedziałek, doliczając czas dostawy, otrzymała je Pani dopiero we wtorek. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Justyna wilga

11 stycznia 2021 09:34

Nieudanav dostawa tonera
Komentarz DrTusz.pl
14 stycznia 2021 08:33
Dzień dobry, bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. Dziękuję za wiadomość zwrotną. Zweryfikowałem drogę paczki, została ona nadana 30.12, z kolei 31.12 była nieudana próba doręczenia i przesyłka trafiła do ParcelShop GLS. Kiedy minął czas odbioru, paczka została zwrócona do nas. Moja obsługa konsultowała się z Panią w tej sprawie i zgodnie z Pani życzeniem, pieniądze zostaną zwrócone na konto. Mamy nadzieję, że da nam Pani kolejną szansę, a następna dostawa będzie bezproblemowa. Pozdrawiam- DrTusz
1.50

K. Wisniewska

04 stycznia 2021 11:27

Do chwili obecnej nie otrzymałam przesyłki. Przesyłka została zostawiona w paczkomacie, którego nie można było otworzyć. Aktualnie czekam na ponowne dostarczenie..
Komentarz DrTusz.pl
14 stycznia 2021 08:35
Dzień dobry, dziękuję za wiadomość zwrotną. Zweryfikowałem drogę przesyłki, paczka została jeszcze raz nadana i widzę, że została odebrana. Przepraszam za zamieszanie. Do zobaczenia przy następnych zakupach! Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Joanna

26 listopada 2020 09:45

Ten tusz nie pasuje do mojej drukarki. Mam drukarkę HP descjet 3700
Komentarz DrTusz.pl
26 listopada 2020 09:52
Cześć, moja obsługa już się z Tobą kontaktuje. Bardzo możliwe, że masz inny model drukarki, są dwa podobne do siebie modele, które działają na zupełnie innych tuszach. Drukarka HP DeskJet 3700 i Hp DeskJet Ink Advantage 3700 series. Masz możliwość zwrotu produktów, doślemy Ci nowe pojemniki. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Wika

25 listopada 2020 09:44

Tusz starczył na wydrukowanie około 40 stron. To jest niedorzeczne
Komentarz DrTusz.pl
14 stycznia 2021 08:47
Cześć, dziękuję za wiadomość zwrotną. Wydajność zależy od rodzaju wydruków, wpływa na to ilości tekstu i obrazków na stronie. Jeśli chcesz złożyć reklamację, odezwij się na sklep@drtusz.pl . Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Jadwiga

30 października 2020 13:36

Wybierzcie innego kuriera. .Do tej pory nie mam przesyłki. Podobnoo nie zastano mnie w domu.. Odesłano paczkę do punktu odbioru. Dzwoniłam do GLS.
Komentarz DrTusz.pl
30 października 2020 14:13
Dzień dobry, już zajmuję się tym zamówieniem. Bardzo przepraszam za zamieszanie. Pozdrawiam- DrTusz
z 3

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.