DoktorTusz - www.DrTusz.pl
Logowanie | Rejestracja 

Statystyki opinii

Ocena sklepu  4.94
na podstawie 74278 opinii.

4.96
Poziom obsługi klienta
4.94
Szybkość realizacji zamówienia
4.95
Jakość zapakowania przesyłki
4.94
Czy polecisz ten sklep znajomym
99.74% KLIENTÓW POLECA NASZ SKLEP

Historia ocen z ostatnich 12 miesiecy

DrTusz.pl - opinie klientów

z 3
1.50

Krzysztof

29 sierpnia 2024 18:24

Nie polecam. zamówiłem tusze do drukarki HP 2700e. Tymczasem otrzymałem tusze do zupełnie innej drukarki. Nie mam pojęcia do jakiej
Komentarz DrTusz.pl
30 sierpnia 2024 08:13
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie i zamówił Pan tusze do drukarki Canon, proszę odezwać się do obsługi na sklep@drtusz.pl, jeśli tusze nie zostały odbezpieczone, obsług wymieni je na nowe. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.75

Bożena

26 sierpnia 2024 20:46

Bardzo żle zostałam potraktowana przez pracownika i nawet nie usłyszałam żadnych przeprosin
Komentarz DrTusz.pl
27 sierpnia 2024 09:45
Przeanalizowaliśmy całą sytuację i chcielibyśmy wyjaśnić pewne kwestie. Pani płatność nie została przetworzona przez system Przelewy24, lecz zrealizowana jako standardowy przelew, o czym nie zostaliśmy poinformowani. W związku z tym, bez wcześniejszego zgłoszenia, nie mieliśmy możliwości zweryfikowania płatności. Dopiero po otrzymaniu od Pani potwierdzenia przelewu, udało się nam ją zidentyfikować. Pragniemy podkreślić, że na każdym etapie staraliśmy się pomóc i wyjaśnić sytuację, choć komunikacja nie była łatwa. Cieszymy się jednak, że finalnie zamówiony produkt dotarł do Pani.
1.00

M

09 sierpnia 2024 13:29

Niestety za długi czas oczekiwania na wysyłkę
Komentarz DrTusz.pl
09 sierpnia 2024 13:34
Dzień dobry, zweryfikowałem zamówienie, zostało ono złożone 7 sierpnia, a dostarczone 8 sierpnia. Paczka została dostarczona kolejnego dnia roboczego. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Tomasz

27 czerwca 2024 18:05

Toner zepsuł moją drukarkę..
Komentarz DrTusz.pl
28 czerwca 2024 08:03
Cześć, w jaki sposób toner zepsuł drukarkę? Koniecznie odezwij się do obsługi sklepu na adres sklep@drtusz.pl i opisz zaistniałą sytuację. Zawsze służymy pomocą. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Marcin

02 czerwca 2024 12:44

Zamienniki nie działają. Ponad 200 zeta do kosza.
Komentarz DrTusz.pl
03 czerwca 2024 07:58
Cześć, bez problemu zgłoś reklamację. Wyślij maila na sklep@drtusz.pl. Obsługa sklepu zajmie się wszystkim. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Ryszard

16 maja 2024 15:02

Wystawię opinię jak otrzymam fakturę za zakupione tusze. W tej chwili tylko negatywnie. Wysyłane do Państwa wracają z powrotem.
Komentarz DrTusz.pl
16 maja 2024 15:34
Dzień dobry, nasz obsługa już z Panem się kontaktuje. Jako stała praktyka, faktura zawsze towarzyszy przesyłce i jest umieszczana pod listem przewozowym. W mailu została wysłana faktura. Fakturę można też pobrać po zalogowaniu się na swoje konto na naszej stronie internetowej. Pozdrawiamy- DrTusz.pl
1.00

Amelia

06 maja 2024 09:36

Jestem zawiedziona paczką nie dotarła
Komentarz DrTusz.pl
06 maja 2024 09:54
Dzień dobry. Pani Amelio sprawdziliśmy i pomimo dwóch prób dostarczenia nie udało się doręczyć przesyłki kurierowi. Mamy informację, że nie była Pani obecna. W przypadku braku kontaktu standardowo uznajemy zamówienie za anulowane. Prosimy o kontakt z naszym sklepem: sklep@drtusz.pl. Pozdrawiamy, DrTusz.pl
1.75

Jarek

26 kwietnia 2024 14:57

Dostawa opóźniona z winy sprzedawcy. gdybym wiedział o czasie dostawy kupiłbym gdzie indziej
Komentarz DrTusz.pl
26 kwietnia 2024 15:30
Dzień dobry, zweryfikowałem zamowienie. Zamówienie zostało złożone 16.04 w godzinach popołudniocywych, a dostarczone 19.04. Zweryfikowałem zamówienie i został Pan poinformowany mailowo o późniejszym terminie wysyłki.Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Michalina

17 kwietnia 2024 17:21

Zamówienie niezgodne z faktycznym stanem
Komentarz DrTusz.pl
18 kwietnia 2024 08:24
Cześć, koniecznie odezwij się do naszego działu obsługi na adres sklep@drtusz.pl, wyjaśnimy sprawę i zweryfikujemy zamówienie. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.75

Józef

03 marca 2024 18:37

Pieczątka może być. Jednak realizacja i dostawa kompletnie niereformowalna katastrofa.
Komentarz DrTusz.pl
04 marca 2024 08:33
Dzień dobry, proszę sprecyzować, co konkretnie wpłynęło na Pańską opinię. Jakie zastrzeżenia ma Pan do realizacji i dostawy produktu? Zweryfikowałem zamówienie i nie dostawaliśmy od Pana odpowiedzi na maile z projektem, który do realizacji wymagał potwierdzenia, którego z Pańskiej strony nie otrzymywaliśmy, co wpłynęło na przedłużenie czasu dostawy. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.50

Klient

20 stycznia 2024 12:17

Głowica zamówiona na stronie okazała się nie zgodna z opisem. Nie pasowała do modelu drukarki i niestety nie można było zamienić na inną.
Komentarz DrTusz.pl
22 stycznia 2024 08:07
Na stronie sklepu przy produkcie jest opis, do jakich drukarek pasuje głowica. Jeśli głowica nie była otwarta, można zwrócić produkt. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Ewa

13 października 2023 08:44

Przy kolejnym zamówieniu tego samego produktu - zestaw tuszy kolorowych / jeden z nich był zupełnie rożny przez co drukarka nie działa. Po kontakcie ze sklepem zostaliśmy poinformowani ze zostaną doslane poprawne produkty - przyszły niestety te same NIEZGODNE z oferta . Kolejny kontakt zakończył się niestety informacja ze sklep nie poniesie odpowiedzialności za sprzedaż produktu niezgodnego z oferta . Sprawa zostanie zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta .
1.00

Wiesław

20 września 2023 12:42

Inna cena produktu w internecie w dniu zakupu [ 227,99] bez rabatu a na pro fakturze [ 182,39] z rabatem
Komentarz DrTusz.pl
20 września 2023 15:03
Dzień dobry, sprawdziliśmy w historii przelewów, zapłacił Pan dokładnie 182,39. Tyle zostało pobrane z konta. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.00

Andrzej uzytkownik HP od dawna

29 sierpnia 2023 17:59

Cena zajebiscie wysoka drukarka sie krztusi za ta cene kuoie 4 szt takiego zestawu. informuje drukarta ze tusz kard,. nie saHP. ZALOZYLEM DRUKUJE POSTARAM SIE ODEZWAC JAK DZIALA DR.TUSZPIERWSZA CENE OTRZTYMALEM 220 ZL PO MONICIE 180 ZL ZA POBRANIEM . NIE LICZCIE ZE ZMIENIE ZDANIE ALE PODAM TO SAMO DO HP. NIE JESTEM ANONIMOWY ALE POWAZNIE PODCHODZE DO SPRAWY. DRUKARKA SAMA PISZE ZE faksz wydrukuje i wysle?do was i do hp
Komentarz DrTusz.pl
30 sierpnia 2023 08:58
Dzień dobry, zweryfikowaliśmy zamówienie. Zamówił Pan oryginały, wyprodukowane i zapakowane przez producenta. Na każde nasze zamówienie jest gwarancja przez cały okres użytkowania. Nasze Biuro Obsługi Klienta przed chwilą kontaktowało się z Panem w celu wyjaśnienia sytuacji, zbiorniki zostaną odesłane i sprawdzone. Pozdrawiam- DrTusz.pl
1.75

US

16 sierpnia 2023 07:55

Przykro mi, ale nie mogę dodać dobrej opinii. Zbyt długie oczekiwanie na paczkę, która i tak dotarła uszkodzona (nie opakowanie do przesyłki, tylko opakowanie tuszu - było przecięte jakby nożem), ale nie mam czasu na reklamację. Raczej już nic nie zamówię, jestem rozczarowana.
Komentarz DrTusz.pl
16 sierpnia 2023 09:33
Dzień dobry, zamówienie zostało złożone w weekend, więc automatycznie wydłuża się proces wysyłki. Jeśli w produktem było coś nie tak, warto zgłaszać to na bieżąco, właśnie po to jest reklamacja, aby unikać rozczarowań. Zachęcam do kontaktu z obsługą sklepu w celu reklamacji. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Sylwester Witas

16 czerwca 2023 20:13

Kolejna reklamacja na toner do drukarki. Zamowienie nr 487742. Kolejny raz wysłany produkt bezwartościowy.
Komentarz DrTusz.pl
19 czerwca 2023 08:22
Dzień dobry, w sprawie wyjaśnienia i reklamacji proszę zgłosić się do obsługi sklepu na sklep@drtusz.pl. Obsługa zajmie się sprawą. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

M. Bożętka.

19 maja 2023 12:32

Jestem nie zadowolona. Tusze które kupiłam nie pasują do drukarki. Są za małe.
Komentarz DrTusz.pl
22 maja 2023 08:21
Dzień dobry, nasza obsługa odezwie się w celu wyjaśnienia sytuacji. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Ewa

20 kwietnia 2023 20:21

Tusze w ogóle nie spełniają oczekiwań. Po prostu nie drukują! Absolutnie nie polecam tego produktu!
Komentarz DrTusz.pl
21 kwietnia 2023 09:30
Cześć, koniecznie odezwij się na sklep@drtusz.pl w celu ustalenia co się stało i ewentualnego zwrotu. W przypadku kiedy cos takiego się dzieje, nasza obsługa szybko reaguje. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Ja

17 lutego 2023 12:49

Do dnia dzisiejszego nie dostarczona zamówienia. 17. 02. 2023 r
Komentarz DrTusz.pl
17 lutego 2023 14:50
Dzień dobry, sprawa została już wyjaśniona. Paczka została nadana ponownie. Pozdrawiam- DrTusz
1.00

Mateusz

21 stycznia 2023 13:32

Dostarczony produkt nie działał
Komentarz DrTusz.pl
23 stycznia 2023 08:18
Dzień dobry, w takim przypadku proszę odezwać się do obsługi sklepu i złożyć reklamację. Wystarczy wysłać maila na sklep@drtusz.pl. Pozdrawiam- DrTusz
z 3

Opinie DrTusz.pl

Twoje sugestie i spostrzeżenia są bardzo cenne. Od początku wnikliwie analizujemy opinie o DrTusz.pl. Pochwały nas cieszą i upewniają w tym, że rozwijamy się we właściwym kierunku. Inne oceny też przyjmujemy z pokorą. Dzięki nim wiemy, co powinniśmy poprawić. Każdy głos ma ogromną wartość. Wzajemne zaufanie jest dla całej drużyny DrTusz.pl bardzo ważne. Stawiamy na partnerskie relacje z użytkownikami naszych zamienników do drukarek, dlatego wystawiane w Ceneo i Opineo opinie wzbogacamy o kolejne – te, które możecie po sobie zostawić na mojej stronie.

Jeśli chcesz ocenić DrTusza, opinia zajmie Ci chwilę. Tuż po zrealizowaniu zamówienia na www.drtusz.pl wyślemy do Ciebie maila z prośbą o wypełnienie ankiety. Wystarczy, że ocenisz nas w czterech obszarach:

  • 1. Poziom obsługi klienta.
  • 2. Szybkość realizacji zamówienia.
  • 3. Jakość zapakowania przesyłki.
  • 4. Czy polecisz ten sklep znajomym?

  • Dodatkowo udostępniamy również pole tekstowe na komentarz. Twoja szczera ocena DrTusz.pl to nie tylko wskazówka dla innych kupujących. Wystawiona dla DrTusza opinia może ułatwić Twoje kolejne zakupy.Wszystkie opinie o DrTusz.pl, obsłudze klienta i wysyłce bierzemy sobie do serca. Dotychczas wystawione dla DrTusza opinie pozwoliły nam wprowadzić wiele udogodnień, które sprawiają, że zakupy tuszów i tonerów przebiegają w komfortowy sposób.