1. Właścicielem sklepu jest firma . DrTusz Sp. z o.o. ul. Wyszyńskiego 2 lok. 75 15-888 Białystok NIP: 542-314-16-09 Regon:200297873 zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców pod nr KRS: 336375 przez Sąd Rejonowy w Białymstoku Niniejsze zasady dotyczą zamówień składanych przez Konsumentów oraz Przedsiębiorców posiadających niektóre prawa konsumenta przyznane przez Kodeks cywilny. 2. Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 3.
Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Przy wysyłce towarów na terenie Polski ceny nie są obciążane żadnymi dodatkowymi opłatami lub podatkami.
4. Zasady płatności - Przelewem na rachunek bankowy: mBank Nr rachunku: 65 1140 2017 0000 4702 1044 1576 - Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. - Przelewem internetowym.
- Kartą płatniczą. 5. Koszt i termin dostawy
Kurier GLS Płatność przelewem na konto lub kartą płatniczą - 0 PLN Płatność przy odbiorze przesyłki - 0 PLN
Paczkomaty InPost więcej o paczkomatach Płatność przelewem na konto lub kartą płatniczą - 0 PLN
Poczta Polska Płatność przelewem na konto lub kartą płatniczą - 0 PLN Płatność przy odbiorze przesyłki - 0 PLN
Odbiór osobisty Płatność przelewem na konto lub kartą płatniczą - 0 PLN
Dostawa pocztą (przesyłka priorytetowa) oznacza dostarczenie produktów od 24 do 48 godzin od wysłania towaru, a przesyłka wysłana firmą kurierską trafia do adresata na drugi dzień roboczy po nadaniu. W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. O takim przypadku klient każdorazowo jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie, niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
6. W ciągu 14 dni klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 7. Oferta ważna jest do odwołania lub wyczerpania się zapasów.
Wszystkie wydajności wkładów drukujących podane są zgodnie z obowiązującymi normami (ISO/IEC 24 711|ISO/IEC 19 752) i dotyczą 5% pokrycia strony 8. Zasady składania reklamacji i zwrotu towarów.
W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie, z kompletną jego zawartością (urządzenie - np. drukarka, wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria, instrukcje, gwarancja), a sama drukarka oraz akcesoria powinny być nieuszkodzone, oraz nie powinny nosić śladów używania. W przypadku, gdy zwracany towar jest używany w stopniu wykraczającym poza to, co konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania i w związku z tym jest niekompletny lub zniszczony, sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wartości zwracanych produktów. Towar zwracany oraz reklamacyjny należy przesłać na adres sklepu. Towary o wartości powyżej 500 PLN prosimy o zwracanie za pomocą jednej z firm kurierskich. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. W przypadku uznania odstąpienia od umowy wysyłamy zwracane pieniądze w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
9. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd . 10. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową www.drtusz.pl , jak również pocztą elektroniczną: sklep@drtusz.pl, telefonicznie: 525-22-33-22 W przypadku pomyłki podczas składania zamówienia (nieprawidłowy adres, błędne dane do FV, zmiana formy płatności lub/i sposobu wysyłki, korekty zamówionych towarów) prosimy o niezwłoczny kotakt e-mailowy (sklep@drtusz.pl) lub telefoniczny 525-22-33-22
11. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedający. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu obsługi zamówień, konta użytkownika oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu umowami. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem "Polityka Prywatności"
12. Sprzedający wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy, zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedającym, skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej https://polubowne.uokik.gov.pl. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
13. Informacja o sposobach wyszukiwania i sortowania w sklepie
Towary w kategorii produktów można sortować domyślnie (koszt wydruku jednej strony), po popularności (najczęściej wyświetlane), po cenie (rosnąco lub malejąco) i alfabetycznie (od A do Z).
Wyszukiwarka wyświetla najlepsze podpowiedzi do wpisywanych przez użytkownika znaków (cyfr, liter, fraz).
14. Powyższy regulamin dotyczy Konsumentów oraz Przedsiębiorców Uprzywilejowanych w rozumieniu art. 385(5) k.c. Zasady współpracy miedzy pozostałymi podmiotami regulują Ogólne Warunki Sprzedaży.
|